My Weekly Dairy #22

10:00


Goedemorgen. Vorige week scheen de zon best vaak. Dan lijkt het wel op lente en daar word ik blij van. Als de zon schijnt, dan heb ik meer zin om dingen te doen. 

Good morning. Last week shone the sun much. Then it seems like almost Spring and I love sun. When the sun shine, then I feel motived to do something. 
Na het weekend, begon ik met schrijven van een blogpost voor mijn blog. Mijn weekend was leuk, maar ook druk. Ik had een bruiloft van mijn vriendin.

After the weekend, I started to write a blogpost for my blog. My weekend was nice, but also busy. I had a wedding party of my friend. 


Hier was ik bezig om 'My Weekly Dairy' te schrijven. Dit was op maandag. 

Here I was write a 'My Weekly Dairy, which was on Monday.


We hadden nog Simit over van zondag en dat at ik als lunch met kaas. 

We had leftover Simit of Sunday and here I am eating it as lunch with cheese.


Op dinsdag gingen we naar Rotterdam, want ik had een afspraak daar. En ik had mijn zwarte veterschoenen aan en ik vind ze nog steeds mooi. I nam deze foto in de auto, toen we naar huis reden.
Ik heb in Rotterdam geen kleren gekocht, hihi.

On Tuesday we went to Rotterdam, because I had a appointment there. And I wore my black boots on that day and I love them. I took this photo in the car, when we were going back to home. I did not buy any clothes, hihi. 



De volgende dag ging ik lekker aan het werk met mijn blog. Ik schreef een review over deze haarproducten. De review staat al online.

The next day I decide to work on my blog. I wrote a review about these hair products. The review is online.


In het weekend zag ik de zon weer en het weer was lekker. Dus we besloten om naar buiten te gaan. Ik vind het blauwe lucht en de Nederlandse landschap mooi om te zien. 

In the weekend I saw the sun again and the weather was nice. So we decided to go out. I love the blue sky and the Dutch landscape.

Ben je ook naar buiten geweest, toen de zon scheen?
Did you go outside, when the sun shone?

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts