My Weekly Dairy #21

12:30


Goedemiddag, er staat een nieuw My Weekly Dairy. 
Good afternoon, there is a new My Weekly Dairy.
Vorige week had ik geen belangrijke dingen om te doen. Ik ben naar mijn Engels les geweest en het was leuk om daar te zijn. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren. Het is goed om nieuwe dingen te leren, ook al word je steeds ouder. In dezelfde week had ik een bruiloft van mijn vriendin. Het was op zaterdag en ik ben er nog steeds moe van. Maar het was een leuke bruiloft, een echt Marokkaanse bruiloft.

Maar eerst begin ik met Maandag.

Last week I did not have important things to do. I went to my English lesson and it was nice to be there. I like to learn new things. It is good to learn something new, even you getting older. On that week I had a wedding party of my friend. That was on Saturday and I am still a bit tired. It was a nice wedding party, a typical Moroccan wedding. 

But first I will start with Monday. 


Mijn moeder wilde graag naar Leidse Hage, dat is een winkelcentrum in Leidschendam. Maar er moest ook boodschappen worden gedaan en dat deden we daar ook. 

My lovely mum wanted to Leidse Hage, that's a shopping centre in Leidschendam. But we need to shop at the grocery store and we did that too.


Een zelfgemaakte tonijnsalade op Dinsdag als lunch.
A homemade tuna salad on Tuesday lunch. 



En op die dag scheen de zon en was het helder. Het leek wel lente. Heb jij ook zin in de lente?

The sun shone on that day and it was bright blue. It seems like Spring. Are you also exited for the Spring?


Diner: Aziatisch, rijst, kip, groenten en pindasaus.
Dinner: Asian, rice, chicken, veggies and peanut sauce. 


Ik schreef een review over Rimmel Provocalips 16 HR en misschien heb je die al gelezen?

I wrote a review about Rimmel Provocalips 16 HR and maybe you read it?


Na mijn afspraak bij de fysiotherapie, ging ik naar de supermarkt. Daar kocht ik chocolade en rucola. Dat wilde ik uitproberen. Hieronder zie je het resultaat.

After my weekly appointment at the physiotherapy, I went to the grocery store. There I bought chocolate and rocket. Because I wanted to try it. 


Salade met rucola. Sinds een paar weken eet ik salade naast mijn warme maaltijd. Eerst deed ik dat niet, omdat ik vol zat van de maaltijd. 

Salad with rocket. Since a couple of weeks I eat salads.


In de Engels les, wachten op de lerares.

At the English lesson, waiting for the teacher.


At the wedding party on Saturday. You can see, what I wore. I wore a glittery, grey midi skirt with a black thin top and black glittery shoes.
Op de bruiloft, wat op zaterdag was. Je kan zien, wat ik aan had. Ik had een glittery, grijs midi rok met een zwarte dun top en zwarte glitter schoenen aan.


Zondags ontbijt. Ik at Simit, dat is een Turks rond broodje met sesam erop.
Sunday's breakfast. I ate Simit, is a Turkish round bread with sesame seed.

Fijne week.
Have a nice week.

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts