H&M nailpolish LifeJacket

08:00

 

Vandaag heb ik een review staan over een nagellak. Ik ben geen nagellak freak, maar soms vind ik het leuk om het te dragen. H&M heeft in haar beauty schappen ook nagellakken en ik teste het.

Today I have a review about a nailpolish. I'm not a nailpolish freak, but sometimes I like to give my nails a color. H&M has also nailpolish in her beauty shelves and I tried it out.

Ik heb gekozen voor een oranje kleur. Ik dacht het is een zomerse kleur, (ook al is het geen zomer meer). Maar ik vind dat je het ook in de koudere dagen kunt dragen, want het is een mooie kleur. Laten we terug gaan naar de review.

I chose a orange color, thought it a very summery color, (even it's not summer anymore). And I can still wear this color in the cold days, because it's a nice color. Let's go back to the review. 


De nagellak heeft een ronde vorm en het heeft de naam Lifejacket. Het is een leuke naam. Ik vind het extra leuk als een product een naam heeft. Zo herken het makkelijker.

The nailpolish has a round shape and it has the name Life Jacket. It's a funny name, I like when a product has a name. It's much easier to remember.


De kwast van deze nagellak is breed. Daar ben ik extra blij mee, want het brengt de nagellak makkelijk aan. Sommige nagellakken hebben lang tijd nodig om te drogen, maar deze lakje niet. Het droogt juist sneller op.

The nailpolish has a good brush, it is wide. I like wide brushes, because easy to apply and you finished quickly. Some of nailpolish need a long time to dry, but this one not. It dry much quicker.


 
De kleur is oranje. Ik heb twee lagen nagellak op mijn nagels gedaan en de dekking is goed. De leuke nagellakken kosten €4,99 bij H&M.

The color is a orange. Two layers of nailpolish, then you will get a good cover. The nailpolish of H&M cost € 4,99.

Liefs / Love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts