Yves Rocher Hydra Vegetal face wash

12:30


Iedere ochtend was ik mijn gezicht met een face wash, omdat het mijn huid verfrist en ik ben dan gelijk een stuk wakker. In de winkel van Yves Rocher kwam ik dit product tegen en ik heb al weken getest. Lees je mee naar mijn bevindingen?

Every morning I wash my face with a face wash, because it refresh my skin and then I'm a lot wake up. I came across with this product in the Yves Rocher shop and I used for a couple of weeks now. Are you interessted in my opinion?



Yves Rocher is bekend met plantaardige ingredienten in haar producten. Ik heb al eerder een product geprobeerd van het merk en meestal ben ik er blij mee. Bij sommige dingen (zoals haren en gezicht), wil ik het liefst natuurlijke producten gebruiken.  Zoals ook deze face wash.

Yves Rocher is famous about using natural ingredients in her products. I have used other product of this brand and mostly I am happy about it. I preffer to use natural products for my skin and my hair.


Yves Rocher heeft verschillende lijnen in haar assortiment voor het gezicht, waaronder de 'Hydra Vegetal' lijn. Deze lijn is om de huid te hydrateren en om het vochtbalans op peil te houden. Dat klinkt goed, niet waar?

Yves Rocher has different lines in her range for the skin, including the 'Hydra Vegetal' line. This line will hydrate and keeps the skin moisture in balance. Well, that's sound great, isn't it?


De face wash komt in een tube en is een gel subtantie. De gel verwijdert alle onzuiverheden en make-up, daardoor reinigt het diep in de huid. Daarnaast verfrist het gezicht, zodat het schoon en zacht aan voelt. Door de ahornsap, die uit de esdoorn wordt getapt) zorgt voor een goed vochtbalans.

The face wash comes in a tube and is a gel. The gel removes all the impurities and make-up, thereby it cleans deep into the skin. In addition, refreshes the face, so it feels clean and soft. The marpl juice (that is tapped from marple) provides a good moisture balance.


Dan het ingredientenlijst. Acer Saccharum is de ahornsap. Then the ingredients list. Acer Saccharum is the maple sap.

 

Dan nu mijn oordeel; Ik vind de verpakking handig om te gebruiken. Doordat de gel in een tube zit, is het makkelijk mee te nemen en het is hygienisch. Dan de werking, het haalt inderdaad de make-up weg. En de huid voelt zacht en ziet er schoon uit. Wat betreft het vochtbalans, ik merk dat mijn huid goed wordt gevoed. Ik ben dan gelijk een stuk wakker na het gebruik en eigenlijk kan ik geen minpuntje schrijven. Doordat er maar 125 ml gel in zit, kan wel duur zijn. Want het kost nu €3,95. 

Now my judgment: I enjoyed using the package. Because the gel is in a tube, it is easy to carry and it is hygienic. The effect is indeed get the make-up off. And the skin feels soft and clean. Regarding the fluid balance, I find that my skin is nourished properly. I am like piece up after use, actually I can not write a minus. Because there are only 125 ml of gel in it, can be expensive. Because it cost €3,95 now.

Heb je weleens een product van Yves Rocher gebruikt? Did you ever used a product of Yves Rocher?


Liefs / Love,
Khadija  


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts