My Weekly Dairy #41

08:00


Goedemorgen. Er staat een nieuw My Weekly Dairy online. Kijk je mee?

Good morning. There is a new My Weekly Dairy online. Check it out. 

Ik voel echt dat het weer aan het veranderen is, naar het koude weer. Maar dat is logisch, want het is eind oktober. 

Ik schreef een blogpost over zonnebrand voor het gezicht en voor het lichaam van het merk Biodermal. Het is best een lange tekst geworden. Wellicht heb je de post al gelezen?

I feel that the weather is changing, to the cold weather. But that is normal for the time of the year. 
I wrote an blogpost about suncare for the skin and for the body of the brand Biodermal. Maybe you read it?

 Foto's bewerken dat doe ik altijd met Picmonkey.
Editing the photo's. I always use Picmonkey. 
 


Al een tijdje was ik opzoek naar rijstvellen om ze te vullen met lekkers. Zodat ik spring rolls kan maken. Eerst had ik een verkeerde gekocht, want die ging breken wanneer we het in de water hadden gedompeld. Maar eindelijk had ik de goede, dus kan ik ze maken. Ik vulde ze met kip en groenten en ze waren lekker.

I was looking for rice paper to make spring rolls. First I bought the wrong one, because they broke, when I put them in water. It shouldn't break in water. Finally I bought the good one. I filled them with chicken and veggies. 


Linzen-pompoensoep met feta- spinazie rolls. Lentils-pumpkin soup with feta-spinach rolls.

 

Pannenkoeken, wie lust ze niet! Pancakes, who doesn't like them!

Hoe was jouw week? How was your week?

Liefs / Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts