My Weekly Dairy #40

16:03

 Waarschijnlijk zag je afgelopen weken dat er geen post online kwamen. Dat klopt, want ik was voor een aantal weken op vakantie en na mijn vakantie had ik even rust nodig om bij te komen van mijn terugreis. Maar nu ben ik er weer en ga ik weer verder met mijn leuke blog.

Probly you saw that there wasn't any post on my blog a few weeks ago. That is true, because I was on holiday for a few weeks and after my holiday I needed some rest. Because I had a tiring trip. But I'm back now and I'm going to place posts on my blog.


Vandaag, (zoals elke maandag) staat My Weekly Dairy en het is een hele lange post. Want ik heb deze keer veel foto's gemaakt, niet van mijn vakantie. Maar van de weken na mijn vakantie en die laat ik zien.

Today, (as usaual on every Monday) there is My Weekly Dairy and it's a long post. Because I made a lot photo's, not of my holiday. But about the days after my holiday and I am going to show you it.



Ik ging naar de stad en de zon scheen. De temperatuur was aangenaam en ik vond dit wel een mooi plaatje, een molen.

I went to the centre of our city. The temperature was good and I find it a pretty picture with the windmill.

Zoals je ziet ben ik naar de strand geweest in Katwijk. Er was wel veel wind, maar de lucht zag er mooi uit met die blauwe lucht en wolken. Ik vond het lekker om even uit te waaien.

As you can see, I went to the beach in Katwijk. And it was a windy day, but the blue sky looks pretty.


Hier was ik een blog post aan het schrijven, want ja na een poosje geen post hebben geplaatst, is het nu wel de tijd ervoor. Ik had er ook weer zin in, want ik was uitgerust van mijn vakantie. Ik schreef een review over een nagellak.

I was writing a post, because I didn't place any post. I felt it was time for it, after my holiday. I wrote review about a nailpolish.
Ik had zin om naar een film te kijken.
Movie time.

Mijn bureau zag er rommelig uit. Er lagen veel spullen op en zo kan ik niet werken. Dus was het tijd om alles netjes op te ruimen.

My work place was a mess. There was a lot of stuff on my desk and then I couldn't work on my desk. So it was time to clean up.
Movie time
Afgelopen maanden werd ik uitgenodigd door Make A Wish foundation om mee te doen aan een wenstafette. Op die dag gingen we een parcour afleggen en er waren ook activiteiten, zoals muziek luisteren, op pannen slaan enz. Helaas was er veel regen en werd de dag eerder afgesloten. Het was buiten en bij een kasteel.

I get a invitaion from Make A Wish foundation for a special day. We ran a little marathon and there was also some activities, listen to the music or making music. It was a rainy day, so they finished it earlier. Because it was outside, by a castle. 

 

In de stad waar ik woon, vieren we het Leids ontzet. Dat is elke jaar op 3 Oktober en alle scholen zijn dicht. Ik ging samen met mijn moeder naar de stad, waar er kermis is. En in elke hoek vind je wel een foodtruck. Ik bestelde een portie poffertjes, want ik vind lekker om op te eten.

The city were I live celebrate a the (relief of Leiden) every year on 3th of October. All the school are closed. I went with my mother to the town, where there is a fair. And in every corner you will find a foodtruck. I order a little Dutch pancakes and I love it. 

 
And we eat a special meal on that day; potato mash with carrots and onion, meatball.

Winkelen in Ikea Delft. Shopping at the Ikea Delft.
 
En 's avonds naar Masterchef Australie kijken. And at the afternoon i watch Masterchef Australia.

Liefs/ Love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts