Maybelline The Blushed Nudes

08:00


Maybelline heeft twee oogschaduwpaletten, The Blushed Nudes en The Nudes. Ik heb The Blushed Nudes. Het heeft zacht roze kleuren in het palette en ik probeerde het uit.





Maar het palette heeft niet alleen roze kleurtjes, maar ook bruine en groene kleurtjes. Dus je kunt verschillende kanten op. De verpakking is klein en heeft licht roze kleur. En het is handig om mee te nemen, door de verpakking. Ook vind ik de lettertype van de titel mooi. De oogschaduwkleuren zijn goed te zien door de doorzichtige venster.



Op de achterkant staan de ingredienten. Maybelline laat je zien welke kleuren combinaties je kunt maken met het palette. Inspiratie is nooit verkeerd.


 Naast de oogschaduw, krijg je een kwastje. De haren van het kwastje voelen zacht aan. De oogschaduwkleuren zien er mooi uit. Totaal bevat het palette 12 kleurtjes en het kost €15,99.


 Dan nu de swatches en hoe pakken de kleuren uit op de oogleden? Ik merkte dat de oogschaduwkleuren zacht en makkelijk glijden over de oogleden. Ze zijn goed te blenden. De donkere kleuren hebben een goede pigmentatie. Bij sommige lichtste oogschaduwkleuren valt de pigmentatie tegen. Ze hadden meer kleuren mogen hebben.

Het bevat warme en koele tinten en zo kun je iedere dag voor iets anders kiezen. Ik vind het geen super oogschaduwpalette, wel vind ik dat het palette diverse kleuren heeft.

English: The Blushed Nudes has diffirents shades (12 colors in total) of eyeshadow color. You can make any eyeshadow look, which I like. The pigmentation is not too bad, but also not great. The lightes color need more pigmentation. The package of the palette looks good and is easy to take it with you. Maybelline The Blushed Nudes eyeshadowpalette cost €15,99.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts