My Weekly Dairy #51

08:00

 

Hallo! Gisteren sneeuwde het en lag er in de straten sneeuw. Dat is lang geleden dat er sneeuw lag. Ik vind het mooi om te zien.  

Hello! Yesterday it snow and the snow coverd the streets. It's long time ago, that we have snow.
 
Vorige week was het een actief weekje. Er stonden een paar dingen in het agenda, bijvoorbeeld een bijeenkomst over werken op Schiphol. Ik had weer mijn vriendin gezien samen met haar zoontje.


Maandag was ik in Den Haag, want ik ging haarverzorging kopen, die niet in de drogisterijen te koop is. Ik had met mezelf afgesproken om geen kleding te kopen. Maar je raad het al, ik zag een roze mom fit jeans bij Zara hangen. En het was naar 10 euro afgeprijsd.

 

En ik nam mijn nieuw camera mee om mooie foto's te schieten. Zo kan ik het goed uit proberen. Den Haag heeft mooie gebouwen.

 

's Avonds aten we een heerlijk, warme soep met bladerdeeghap. In de soep zit rode linzen, wortel en warme specerijen. Het was voor eerst dat ik dit at en smaakt lekker.


 My morning breakfast with oats and blueberry's. I love to eat oats in de morning.

 

In de donderdagavond nog even iets invullen voor mijn meet & greet met een werkgever. Want het ministerie van VWS is opzoek naar een administratief medewerker. Zij willen graag iemand aan nemen met een beperking. 

I filled an form for my meet & greet with a employer and they needed some information about me. 


 I had an meeting about working at Schiphol Airport. We went with the train, because that's was the easy way to get there. I woke up early in the morning, so after the meeting I needed cup of coffee.



On my way to my friend. In de weekend there was snow. I love the view. Snow time in the Netherlands. Saturday I went to my friend, because I didn't seen her and her little son for a long time.

So this was My Weekly Dairy. I hope you like it.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts