My Weekly Dairy #50

08:00


 

Goedemorgen, kijk je naar mijn nieuw My Weekly Dairy?
Good Morning, are you going to look at my new My Weekly Dairy?

Ik vind dat het vorige week lekker zacht weertje was. Het had niet gevroren, daardoor hoefde ik mijn Uggs niet te dragen. Genoeg over het weer; wat heb ik afgelopen week uitgespookt?

Maandag was een blog-dag. Ik begon alvast aan een nieuw blogpost voor de woensdag, maar eerst foto's uitzoeken en bewerken. Omdat ik veel foto's heb gemaakt, duurt het langer om de juiste/ leuke foto te vinden. 's avonds kijk ik altijd naar mijn vaste serie. Het is een Turkse serie en die op een Turkse kanaal komt. Dan zul je denken; je bent Marokkaans, versta je dat? Ja ik kan het globaal verstaan en ik volg het heel lang. Daarnaast is de 1e deel in het Arabisch gesproken, dus ik weet wat er speelt. 


  
Choosing some pictures for my blogpost on Wednesday. Maybe you have seen it.
It is about a eyeshadow palette.



De volgende dag ging ik mijn foto's bewerken. Ik verander de afmetingen en ik doe iets aan de belichting. Het is maar net wat de foto nodig heeft om nog mooier uit te zien. Dit doe ik allemaal via picmonkey en dat hoef je niet te installeren. Na de lunch ga ik altijd in bed liggen, omdat mijn rug er naar vraagt. Ik moet ook naar mijn lichaam luisteren, ook al is het soms moeilijk. Maar dan pak ik altijd mijn Ipad en dan ga ik video's kijken.

Editing the pictures with Picmonkey, so they will look nice.


Ik had een aantal dingen voor de woensdag gepland. Bijvoorbeeld een open sollicitatiebrief schrijven naar een twee stichtingen, waar ik vrijwilligerswerk wil gaan doen. Een open sollicitatiebrief schrijven, vind ik altijd wel lastig. Maar gelukkig door een cursus die ik had gevolgd, kan ik het beter.

Zoals je ziet op het foto, schrijf ik tijden op voor elke taak. Dan weet ik welke taak het eerst gedaan moet worden.

I had a few things to do on Wednesday, for example making an application letter.



In het weekend bewerkte ik een video. Deze video stond nog onbewerkt in mijn computer.
Zaterdagavond keek ik naar Wie is de mol? en het wordt spannend. Mijn mollen zitten nog in het spel. Kijk jij ook naar Wie is de mol? en wie verdenk jij?

In the weekend I edit a video for my youtube channel and I watched an program on the Dutch television. How was your weekend?

Liefs/Love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts