My Weekly Dairy #52

11:15




Ik weet het, deze blogpost had maandag geplaatst moeten worden. Maar ik was heel erg moe van de afgelopen week.

I know, this post should been posted on Monday. But I was very thired of last week.


Vorige week begon rust, maar eindigde druk. Op donderdag en vrijdag waren mijn drukste dagen, mede omdat ik vroeg uit moest. Donderdag was een spannende dag, want er waren werkgevers aanwezig op een bijeenkomst. Daar ging ik mijn woordje houden. De volgende dag had ik een sollicitatiegesprek. 

Maar laten we beginnen met maandag.



 

's middags had ik een afspraak thuis, dus ik hoefde niet naar buiten te gaan. Na mijn afspraak bekeek ik een film. Zoals je aan de foto kunt zien. 
 
 At the Monday afternoon, I had an appointment at home. After that I watched an movie, you can see which one it was.



 De volgende dag nam ik een video op. Maar deze keer in het Marokkaans Arabisch. Dat wil ik misschien vaker doen. Als ik klaar ben, dan ziet het er zo uit op mijn tafel.

The next day I filmed an video, but this time in Moroccan Arabic. My table looks like this, when I finished.


 In de trein op weg naar een bijeenkomst over werken op Schiphol, waar ik een woordje deed voor de werkgevers. Dat was best spannend. Maar toen ik er eenmaal aan begon, viel het best mee.

In the train, going to a meeting about working at Schiphol Airport.

 

Voor die bijeenkomst, kleedde ik mij netjes aan. Ik had een broekrok van Zara en een lak leren enkellaarjes aan. En een blouse van Monki. 

A part of my outfit for the meeting.

 

Vrijdag was ik erg moe, want ik moest er vroeg uit. Ik keek in de avond een film, geloof ik. Ik weet het eigenlijk niet meer. Er stond een sollicitatiegesprek in mijn agenda. Ik solliciteerde op een functie bij de ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Maar helaas ben ik niet uitgekozen om verder mee te praten. 

Watching an movie on Friday evening.

Liefs,

Khadija 


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts