Chanel Coco Mademoiselle

07:00


Iedereen draagt wel parfum, dat kan overdag. Maar ook 's avonds, als je een leuk feestje hebt. En het is tenslotte ook een beauty, vind ik. Vandaag review ik Chanel Coco, maar de Mademoiselle versie. 
Wat voor type parfum is het?



De parfum komt uit een heel mooi chic verpakking, ik heb die helaas weggegooid. Het fles waar de parfum in zit, is van glas. Om het fles heen, zit een gouden rand en de dop is in de kleur wit. Het vorm van de fles is strak en simpel, maar door het gouden rand oogt het weer chic. 

Dan de geur. Voordat ik de parfum kocht, heb ik eerst eraan geroken. Als first impress, rookt het lekker en ik vind het nog steeds een lekker geur. Het is een frisse geur, maar toch ook wel een beetje zwaar geur. Eerst ruikt het naar sinaasappelen en bergamot (= citrusvrucht) en in het hart zijn jasmijn en roos. De basisnoten zijn patchouli, vanille en witte muskus.

Ik houd wel van zwaardere geuren, maar het frisse daar houd ik ook van. Eerst ruik ik sinaasappel en later ruik ik vanille goed. Ik vind het een heerlijk parfum en ik draag het graag. Het staat mooi op mijn kaptafel.



Dus ga naar een parfumerie en ruik er aan. Chanel Coco Mademoiselle 35 ml kost ca. €50, 80 ml ca. €80 en 100 ml ca. €110.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts