Peek of the weeks #6

09:00

Het is vandaag maandag en dan gaat de gewoon week starten. Maar dat betekent ook tijd voor 'peek of the weeks'. In de afgelopen weken heb ik aantal dingen gedaan en die wil ik showen.


Ik heb niet veel foto's gemaakt, omdat ik het vaak vergeet om het te doen. Het moment om een foto te maken, is er soms ook niet. Doordat ik iets anders snel moet doen. Maar ik ga wel proberen om het vaker te doen. Mijn excuses daarvoor.


Mijn moeder zat een beetje in tijdnood, dus vroeg ze aan mij of ik alvast de groenten wilde snijden. Met alle liefde deed ik dat. Ik at op die avond (maandag 6 januari) sperziebonen, paprika en rijst met saté. Ik vind het leuk om te koken of de groenten te snijden. Eigenlijk moet ik vaker koken. Misschien maar beginnen met 1 keer per week te koken. Dit ga ik aan mijn moeder voorstellen.


Dit is vissticks in een bruine bolletje met tomatenketchup en mayionese. Daarbij hadden we nog frietjes. Dit was in het weekend en mijn moeder had niet gekookt. We gingen voor iets makkelijks. 


Vorige week maandag ging ik boodschappen doen. Ik had zin in iets warms voor tijdens de lunch en ik nam een kaasbroodje. Die verwarmde mijn moeder op en dat dronk ik met mijn favoriete thee (Lipton forest fruit). 


Dit is tomatensoep met aardappelen, bleekselderij en paprika. Het is zelfgemaakt en ik had pistolet met gesmolten kaas erbij gegeten. Dit was mijn avondmaal en het smaakte lekker. Eigenlijk had er bruine bonen in soep moeten zitten, maar dat hadden we niet thuis. Volgende keer ga ik dat wel doen en misschien smaakt het ook lekker.


Even selfie gemaakt tijdens het wachten. Mijn moeder ging iets afrekenen aan de kassa en ik stond op haar te wachten. Ondertussen maakt ik een foto vanzelf in de H&M Rotterdam. Zaterdag ging ik winkelen in Rotterdam en ik heb leuke dingen gekocht. 


Waaronder deze Lush tas, want ik heb een zeep gekocht voor de lichaam. Lekker om mee te douchen, want het ruikt heerlijk naar citrusvruchten.

Dit was mijn week of eigenlijk weken. Ik hoop dat je het leuk vind, ook al heb ik niet veel foto's gemaakt.

Tot volgende keer!








You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts