Yves Rocher lash plumping mascara

10:00


Toen ik deze mascara binnen kreeg, was ik er benieuwd naar. Voor het eerst gebruik ik een mascara van Yves Rocher. Het belooft je een open blik. Dat wil ik wel, zeker als je 's morgens vroeg nog niet helemaal wakker bent.
 

Yves Rocher noemt deze mascara 'lash plumping mascara'. Naast dat het een open blik geeft, maakt je wimpers voller. Het volumeborsteltje spreidt de wimperhaartjes als een waaier. Zo dat zijn mooie beloftes.

Maar eerst even over de verpakking. Ik vind de verpakking mooi uitzien. Door het roze kleurtje, geeft het een strakke uitstraling. De verpakking zelf is ook strak ontworpen.


Dan de borstel. Het heeft kleine haartjes en vrij dicht op elkaar zitten. Dit zorgt voor mooie gespreide wimpers. En door de lange steel (zo noem het maar even) kun je makkelijk bij de kleine wimper-haartjes. Ik merk dit ook. Hij neemt genoeg mascara op en zorgt niet voor klontjes. Dat vind ik niet mooi, maar gelukkig gebeurt het niet met deze mascara.



Volume. Op mijn wimpers zie ik weinig volume. Het maakt mijn wimpers alleen gekruld en verspreid. Ik had meer volume verwacht van deze mascara. Misschien dat je er anders over nadenkt, als deze wel gebruikt. De mascara opent wel mijn blik. Ik denkt niet dat ik deze mascara opnieuw zal kopen, want ik wil meer volume. Maar verder is het een fijn mascara.


Wil je deze mascara kopen? Je kunt het via de webshop van Yves Rocher bestellen. Ze hebben ook winkels en daar zou je het ook kunnen vinden. De mascara kost €17, 90 voor 9 ml. Nu is er op de webshop 30% korting op deze mascara en dan betaal je €12,50.

Tot volgende keer!

Khadija





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts