Klaar met school en wat nu? Update

12:00


We zitten paar weken in het nieuwjaar en ik vind het weer eens tijd voor een update. Ik vind het leuk om je te vertellen wat ik nu doe.


In mijn vorige post had ik geschreven dat ik ging bloggen en opzoek ga naar een baan. Alleerst het gaat goed met mij. Ik verveel me nog niet, sinds ik klaar ben met school. Ik merk dat ik meer tijd heb voor andere dingen. Dat komt doordat school klaar is en ik heb meer energie. Dat is mooi, want dan kan ik alleen maar leuke dingen doen. Niet dat ik school niet leuk vond.

Ik ben lekker aan het bloggen. Schrijven over iets wat ik leuk vind en ik vind dat het goed is voor mijn taal. Zo plaats ik 2 a 3 per week artikelen op mijn blog. 

Het vinden van werk gaat erg lastig, hoewel ik wel beetje hulp krijg. Alsnog gaat het langzaam, maar dat komt door de crisis. Dan maar even wachten. Ik kijk niet elke dag op het internet naar werk en ook niet de hele dag door. Het frustreert mij als er niets op het internet staat, de baan waar ik opzoek naar ben. Daarom zeg ik ook tegen je 'ga niet de hele dag door naar werk zoeken'. Spreek met je zelf af, dat je een paar uurtjes zoekt. 

De baan die komt ooit wel, misschien het niet de juiste tijd. Zo denk ik erover. Tot dat ik een baan vind, ga ik alleen maar bloggen. Ook als ik werk heb, blijf ik artikelen schrijven. 

Met deze zinnen wil ik dit update afsluiten. 

Zit je op school of niet? Wat doe je nu en gaat het goed?
Vertel het in de comments.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts