Soft rose Eyelook

15:14


Vandaag heb ik een eyelook in petto, maar dit keer in foto's. Stap voor stap laat ik zien welke kleur de eyelook bevat. Voor de look heb ik Bourjois Smokey eyes pallet gebruikt.


Ik noem deze eyelook 'soft rosé', omdat het zachte roze kleurtjes zijn. De oogschaduwkleuren komen van het Smokey eyes pallet 05 rosé vintage van het merk Bourjois.


Ik begin de look op gereinigd ooglid die ik prime met Hema eyeshadow base. Die zorgt ervoor dat de oogschaduw op zijn plek blijft zitten.


Op de bewegende ooglid breng ik de mid-donkere roze kleur met een oogschaduwkwast.



Dezelfde oogschaduwkwast gebruik ik ook weer voor de donkerste roze kleur. Die breng ik in de crease.


Daarna pak ik een fluffy blendingkwast, waarmee ik de donkerste kleur vervaag. 


Met een kleine oogschaduwkwast pak ik de lichtste oogschaduwkleur en die breng ik bij de traanbuis. 


Dan is het tijd voor de mascara. Een laagje van Maybelline Volum'Express The Colossal mascara.


Het is een zacht roze eyelook geworden, die naar mijn idee elke dag gedragen kan worden. De lippen heb ik natuurlijk gehouden. Ik hoop dat je de eyelook leuk vindt.

Wat vind je van deze eyelook?






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts