Catrice Costmetics Crunshed Crystals Nailpolish 02 PlumdogMillionaire

15:48


Een tijdje geleden gingen een paar artikelen van het merk Catrice uit te schappen, waaronder deze glitter paarse nagellak. De kleur paars is een favoriete kleur. Het leek mij een leuke nagellak, omdat er glitters in zit. Dat is wat anders, dan een gewoon kleur. 

Ik zei al dat deze nagellak uit de schappen gingen en daarom kreeg ik 50% korting. Niet alleen daarom nam ik het mee, maar ook om de mooie kleur.

Dit nagellak heeft de naam PlumdogMillionaire gekregen. Ik vind dat Catrice altijd leuke, grappige namen bedenkt voor haar producten. 
De Crushed Crystals nagellakken zijn om de 3D effect bekend. 


Ze zorgen voor een briljante finish en een zandgevoel. Door de fijne kristallen in de nagellak als diamantstof en creëren ze een bijzonder structuur, volgens Catrice.

Het kwastje van de nagellak is breed en smeert daardoor erg goed. Ik vind het echt fijn werken. Ook geeft de dop je genoeg steun. Voor een goede dekking, heb je wel twee laagjes nodig. 


Nadat ik het op nagels heb aangebracht, geeft het inderdaad een apart structuur. Dat komt natuurlijk door die kristallen. Ik vind het niet vervelend, maar juist leuk! In het licht of in de zon glinsteren de glitters mooi. 


Ik vind het een leuke nagellak. Het heeft een bijzondere structuur op de nagels. De dekking is goed, met twee laagjes. Catrice Cosmetics is te krijgen bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind je van deze nagellak?

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts