Rimmel London Glameye's Quad eyeshadow palet Heart of Gold

11:45


Bruin en goud zijn mooie kleuren voor een natuurlijke ooglook, vind ik. Dit oogshaduwpalet heeft 4 goud bruine tinten. Ik ben zeer benieuwd naar de pigmentatie.



Het vierkante doosje heeft een doorzichtig klep, waardoor je de kleurtjes goed kunt zien. Dat vind ik een pluspunt. De oogschaduwkleurtjes zitten in een vorm van de Engelse vlag. Het trekt wel je aandacht. 


Op de achterkant van de verpakking staat hoe de kleurtjes heten. En er staat een voorbeeld van een ooglook, die je eventueel kunt maken. 


De oogschaduwkleurtjes zien in de eerste indruk goed uit. Alle kleurtjes bevatten shimmer, er zit geen matte oogschaduwkleur. Dat vind ik zelf niet erg. Shimmer vind ik wel mooi. In het doosje zit een sponsapplicator. Ik ben daar zelf niet fan van. 

Dan is het nu tijd om een swatch te maken van deze oogschaduwkleuren


De donkere kleuren springen er letterlijk uit. Andere kleuren zijn goed gepigmenteerd. Je kunt ze als highlighter gebruiken. Ze nemen genoeg kleur op de oogschaduwkwast. Ook voelen ze romig en zacht aan. 


Met de Glameye's Quad eyeshadow palet kun je verschillende ooglooks maken. De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Daarom vind ik het een fijn oogshaduw palet om mee te werken.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts