My 4 top fashion SS trend 2015

12:37


Kleren en mode spreken mij altijd aan. Vooral als de nieuwe mode trend wordt onthuld, dan kijk ik in de tijdschriften, in winkels en op het internet. En omdat de nieuwe seizoen bij eraan komt, laat ik mijn 4 top fashion zien.


Naast de pastellen kleuren, zoals mint en roze, is er een andere kleur die een nieuw modetrend is. De kleur heb niet veel in mijn kledingkast zitten. Want het is best wel een opvallende kleur. De kleur waar ik het over heb is blauw.


Blauw
Ik zei al dat het best een opvallende kleur is, dat is wat ik vind. Maar ik vind het wel een mooie kleur. Waar zien we deze kleur? In jurken, broeken en tops, noem maar op. Ik heb een broek gezien in die kleur. Een kledingstuk hoeft niet helemaal blauw te zijn, het kan ook een andere kleur hebben. Bijvoorbeeld wit. 

Een ander kleur die we veel gaan zien, is de kleur geel.


Geel
Geel is hot in deze modeseizoen. Jurken, blouses en mantels kunnen in gele kleur zijn. Het is ook mooi te combineren met blauw.

70's/ the seventies
Seventies is back. De jaren 70's herkenen we onder andere aan wijde broeken en aan lange puntige kragen.



Legergroen
De military green ook wel legergroen genoemd. Deze kleur hoort ook bij de nieuwe modetrend voor lente en de zomer 2015. Ik vind het een mooie kleur en ik zou wel een blouse willen in die kleur.

Wat vind je van deze trends voor de lente en zomer?


Liefs,
Khadija

Bron: Glamour

You Might Also Like

2 reacties

Popular Posts