Peeks of the Weeks #17

08:00


We zitten alweer in de maand Maart. De weken vliegen, als zeg ik het zelf. Ik heb niet stil gezeten,hihi. Zo ben ik een dagje naar Den Haag geweest en genoten van een kopje koffie bij de Starbucks. En ik heb weer voor het eerst genaaid achter een naaimachine.  Maar dat is niet alles!


Januari


Hier was ik bezig met een blogpost. Ik plaatste de vorige Peeks of the Weeks. Het neemt veel tijd in beslag om deze post te plaatsen. Ik vind het niet erg, want ik zie dat er veel mensen naar Peeks of the Weeks kijken. Dat vind ik ook leuk om te zien.


In de lift op naar een andere verdieping van de grote winkel H&M in Rotterdam. Het is groot en veel keuze. 


Ik had een paar kwasten besteld bij Zoeva. Nadat ik ze een tijd heb gebruikt, besloot ik er een blogpost over te schrijven. Ik ben nog steeds blij met die kwasten. 


In de auto opstap. 


Elke week ga ik naar de fysiotherapie en ik maakte een foto van mijn gedeeltelijke outfit. 


Bij Picmonkey.com bewerk ik mijn foto's. Het is makkelijk en simpel, wel staat alles in het Engels. Er is veel keus aan lettertypes, die je kunt gebruiken.


In de V&D nam een chocoladetaartje, wat ook karamel bevat. Ik vond het erg zoet en het deegje brokkelde snel. Nee, die neem ik niet meer.


Voor inspiratie gebruik ik Pinterest. Zelf heb ik ook aantal borden met foto's staan.


Ik heb geen statief voor mijn camera en dan stapel ik boeken op elkaar. Zo kan het ook. Maar ik ben wel opzoek naar een statief.


Ik schreef over mijn nieuwe horloge, waar ik nog steeds blij mee ben. Het is van het merk Casio.


De auto moest naar de garage. Er stonden Ipads en tijdschriften in de wachtkamer en daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik zal iets vertellen. De kriebels voor een Ipad is na de dag groter geworden, haha.


Na de afspraak in de garage, gingen we naar de Primark in Zoetermeer. Daar ga ik altijd heen. Ik vind het een prettige winkel. En er was nog een beetje sale.


Na de fysiotherapie, ging ik even naar de apotheek om iets te halen. Meestal op de maandagen en woensdagen is het druk. Oh ja en op de vrijdagen.


Op vrijdag ga ik altijd naar naailes en ik ben daar bezig om een leuke jurk te maken. 

Februari


Weer terug naar huis, na een leuk dagje.


Ik probeerde een nieuw gerecht. Wel een Portugese gerecht en het heet kip piri piri. Eigenlijk vind ik het niet zo lekker. 


En weer naar de naailes. Dit keer ging ik patronen tekenen.


De review van NYC Big Bold Angel lash mascara staat online. 


Als lunch probeerde ik voor het eerst Nutella op mijn brood. Ja, je leest het goed. Waarom het niet eerder heb geprobeerde, weet ik ook niet. Maar vanaf nu smeer ik het op mijn brood.





Een foto van een leuke winkelstraat in Leiden, wat opgeknapt is. Het is de straat: Breestraat.


De oogschaduwbasis van Essence is een fijne oogschaduwbasis. Ook de review van deze product staat online.


Dit is een Marokkaanse gerecht. Een stoofpotje met sperziebonen en vlees.



 Van mijn moeder kreeg ik een klein stukje stof en daarmee mocht ik naaien met een naaimachine. Ik
vond het leuk om te doen.


Asian food! Kipsate, oh wat vind ik dat lekker.



Bij de Starbucks Den Haag bestelde ik een cafe latte. Ik vind de koffie daar echt lekker. Helaas is er alleen een Starbucks op het station in Leiden.


Een foto van mij.


Pizza! Er zat tomaat, ui en kaas op. Het was smullen


American pancakes. Ik heb ze voor het eerst gemaakt en ik smeerde Nutella op. Het was echt lekker. Dit ga ik nog een keer doen.

Dit was Peeks of the Weeks voor deze keer.

Hoe zag jouw weken eruit?

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts