SS 2015 shoes

11:11


In de vorige artikel liet ik zien wat de nieuwe trends is voor het modeseizoen. Schoenen horen ook bij de nieuw modeseizoen. Ik heb een selectie gemaakt. 



Schoenen maken een outfit compleet. In deze modeseizoen komen soorten schoenen weer terug. Zoals de gladiator sandalen. Herken je ze nog?


Een paar jaar geleden waren ze er ook en was het helemaal hip. Ik had er zelf ook een paar. Je hebt lange en korte gladiators sandalen. Ze doen ons aan de tijd van de Romeinen denken. De Romeinen droegen ze. 


Wat we ook gaan zien, is blokhakken. Dat zijn stevige, vierkant hakken. Ze kunnen hoog hakken zijn, maar ook lage. Je ziet ze onder muiltjes of onder pumps enz. 

Voor mensen die graag geen hoge hakken willen dragen of iets anders willen dragen, dan zijn er flats schoenen.

Op de eerste plaatje is een slip on shoes. Ze zijn in verschillende kleurtjes, patronen en ook in het leer. Ze zien er comfortabel uit. Ik vind het mooi passen bij een casual outfit. Voor wat meer chic en wil je toch een beetje hakken dragen. Dan is er ook schoenen die een paar centimeters hak hebben. En ze hebben vaak een ronde en puntige neus. 

Over puntige neuzen gesproken; op de derde plaatje zie je een muiltje die 2 a 3 centimeter hoog is. Door de vorm van de schoen doen ze me denken aan een Marokkaanse schoen/muiltje. Ik vind het grappig om te zien. 

Wat vind je van deze schoenen? Welke zou je willen dragen of heb je andere schoenen gezien, die graag wilt kopen? Vertel het in de comments. Ik ben benieuwd.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts