Shoplog: Istanbul 2015

08:00


In deze foto shoplog laat ik zien wat ik gekocht heb in Istanbul. Vlak bij het hotel is er een shopping mall met allemaal leuke winkels. En daar gingen we ook winkelen.

Voordat ik op vakantie ging, maakte ik een lijst in mijn notitieboekje. Het is geen lange lijst hoor. Zo wilde ik nagellakjes kopen daar, want ze zijn goedkoop. Zeker de nagellakjes van Flormar zijn goedkoop.

Er is een winkel die heet ' Koton'. Koton is een Turkse modeketen. In het begin van de winkel, kwam mijn oog terecht op een broek en een shirt.


De shirt is breed en heeft een bruin/oranje kleur. Ik vind deze shirt mooi, omdat het kant heeft. Deze shirt is zeer goed te combineren met jeans of een broek patronen erop. 


Zoals je ziet heb ik twee broeken gekocht. De blauwe broek is lekker luchtig. Ideaal voor de zomer. Met twee touwtjes kun je de broek vastmaken. De andere broek is ook lekker voor de zomer. Wel is het  van dikker stofje. Deze broek heeft meer een nette uitstraling en is daarom ook geschikt voor op werk.


Ik wilde graag een t-shirt met Istanbul erop. Het maakte mij niet uit welke gebouw erop zit. Als het maar Istanbul erop staat. Op de t-shirt staat Galata Toren op. Dat vond ik wel mooi.


Mavi jeans is ook een Turks merk. Laatst zag ik dat het in de V&D ook te koop is. Deze jeans heb ik in Turkije gekocht bij de Mavi jeans winkel. Eerst had ik een ander jeans uitgekozen. Het was een skinny jeans. De maten waren tot 27. Voor de zekerheid had ik gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen of kan ruilen. De verkoper zei dat het kon. Maar toen ik terug kwam om de broek terug te brengen, deden ze wel erg moeilijk. Zo zeiden ze ; dan kies je een andere uit. Maar geld teruggeven kon niet. Dat vonden mijn moeder en ik wel raar. Uiteindelijke koos ik voor een boyfriend jeans. De boyfriend jeans was een 10 TL goedkoper. We krijgen bijna de resterende bedrag niet terug.  Daarom raad ik aan om geen Mavi jeans te kopen daar. Deze Mavi winkel zit in de shopping mall Cevahir.

Goed, terug naar de jeans. De boyfriend jeans voelt zacht aan. 


Dan nu beauty en make-up. Totaal heb ik 5 nagellakjes gekocht. Er was veel keuze en de prijzen zijn daar zeer gunstig. Voor bij geen 1 euro heb je al een nagellakje.


Ik heb 3 Flomar nagellakjes en 2 nagellakjes van het merk Pastel gekocht. 
1) Flormar 427 Sandstone is een leverachtig kleur, 2) Pastel 05 is een perzik kleur met gouden glitters, 3) Flormar 125 Stylish Roses is echt een roze kleurtje, 4) Flormar 356 Italian Traveltime, licht roze met kleine glitters, 5) Pastel 48 is een metallic grijs kleur.


Een lady speed Stick deodorant en daar ben ik zeer benieuwd naar. Op het internet lees ik veel goeds. Mijn laatste aankoop is een blush van Golden Rose. Het is een warm perzik kleur en er zit geen glitters in. 

Liefs,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts