H&M oogshaduwspalet made with passion

16:00


H&M heeft niet alleen lichaamsverzorging, maar ook cosmetica in de schappen. Waaronder deze paarse oogschaduwspalet. Ideaal geschikt voor een alledaagse eyelook, zo ziet het er wel uit. Ik was benieuwd naar de pigmentatie van dit palet.
Ik had wel eerst beetje twijfels over dit product. Betreft over de pigmentatie, wist ik niet of het goed uit zal pakken.


De oogschaduw kleuren zijn vierkant en zitten in lange rechthoek doos. Ze zijn goed zichtbaar door de zichtbaar klep/deksel. Het gaat gemakkelijk open. Er zit een penseel met spons-applicator aan de beide kanten. Zelf gebruik ik deze niet.
Het palet is makkelijk mee te nemen, want het is licht en klein.


Zoals ik zei: zijn er vier kleuren, van licht naar donker. Er zit licht baby roze, bruin, paars en donker paars kleur. Allemaal hebben ze glitters, maar die kun je op de bovenste foto niet zien. Daarom heb ik swatches van gemaakt.

Daglicht

De kleurtjes zien er mooi uit, bevatten ook kleur. Wel korrelen ze erg, daardoor zul je oppassen met fall-out. Wel vind ik dat de donkere kleuren het meeste kleuren hebben.

Met flits

Op de foto kun je goed de glitters zien. Toen ik er een eyelook mee ging maken, had ik veel nodig van de lichte roze kleur. Zo ging ik paar keren met mijn kwast in die kleur en toch zie je niet veel van het roze kleur, wel jammer. Ze vervagen wel snel, wanneer je met de blendingkwast, de harde lijnen vervaagt. Dan gaat de oogschaduwkleur helemaal weg en ze korrelen, waardoor je je kwast goed oppassen voor fall-outs. Gelukkig ging het wel goed. 

De kleuren zijn zacht, niet heel opvallend. Als je van opvallende kleuren houd, dan zul je dit palet niet gebruiken, denk ik. 



Van ver af zie je niet dat het twee kleuren zijn, dat vind ik wel jammer. Het lijkt namelijk of er een kleur is gebruikt. Zoals ik al eerder zei: de lichte roze kleur kun je niet zien, hoewel ik echt paar keren met me kwast in de kleur heb gedipt. De andere kleuren vervagen snel en blijven niet hun plek, als je gaat blenden. De verpakking ziet er strak uit en het is makkelijk mee te nemen. Ga ik dit palet vaker gebruiken? Nee, helaas niet. Dit is uiteindelijk mijn oordeel. Het kan zijn dat je de pigmentatie prima vind.

Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts