Garnier Ambre Solair zonnecreme + info over in de zon liggen

15:00


Nu de herfst er is, heeft de zon het moeilijk om te schijnen. Maar ik wil toch deze blogpost schrijven. Ik geef een korte review over dit product.
Deze zonnebrand is voor het gezicht, heb ik tijdens mijn vakantie in Marokko gebruikt en ook toen het hier nog lekker weer was. 
De zonnebrand zit in een tube en is open te maken door een klep. Daarmee kun je makkelijk doseren en werkt hygiënischer. En er zit 30 spf, wat een hoge factor is. Ideaal voor hete zomer dagen.

De tube is stevig vast te houden. Ik vind dat de crème goed smeerbaar is. Het is goed te verdelen over het gezicht. Ook trek het snel de huid in. Alleen laat het een vettig laagje op mijn gezicht achter. Wanneer ik het elke dag ging gebruiken, dan kreeg ik al gauw puistjes. Ik weet niet waardoor het komt.


Kortom, het beschermt je gezicht tegen uv-stralen. Het is goed smeerbaar en hygiënisch. Wel krijg ik last van puistjes. Ik zal toch voor een andere gezicht zonnebrand gebruiken ivm puistjes. 

Garnier is te koop in drogisterijen. Tip: kijk ook bij Zeeman.



De zon geeft ons niet alleen een lekker gevoel, maar je moet jezelf wel goed beschermen tegen de zon.
Dus daarom, gebruik altijd een zonnebrand en blijf altijd smeren. Ga niet tussen 12:00 uur - 15:00 uur in de zon liggen, maar zoek de schaduw op.

Ik hoop dat jullie dit blogpost leuk vinden.

Tot volgende keer!

Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts