Peek of the Weeks #3

09:00

Het is weer maandag en dat betekent weer een peek of the week. Afgelopen week had ik niet bijzonder dingen gedaan en daarom heb ik ook niet veel foto's gemaakt.





Ik ging samen met mijn moeder boodschappen doen en we liepen langs een bloemenwinkel. Ik had zin om bloemen te kopen. Het staat gezellig in huis en het zijn roze rozen geworden. Ze hielden het geen week vol, dat vond ik wel jammer. 


Hier ging ik een blogpost typen en alvast inplannen. Ik werk 1 a 2 dagen van tevoren. Onder een muziekje, typ ik een blogpost.


Deze lamp komt uit Marokko. Ik heb hem tijdens mijn verblijf in Marrakech gekocht. Het is een driehoekig lamp, in de kleur oranje met henna beschilderd. Ik weet niet hoeveel die gekost heeft.


Ik sluit deze peek of the week af met een lekker snoep. Redband zoet en zuur is een lekker snoep. Die winegums hebben eerst een zuur smaakje en dan wordt je verast met een zoet smaak. Lekker hoor!

Deze week ga ik gewoon weer bloggen. 

Hoe was jouw week? 


Fijne week!

Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts