Peek of the Weeks #4

11:40

Het is weer maandag en de nieuwe week is weer begonnen. Vorige week ben ik weer eens naar de Primark geweest. Dit keer niet in Hoofddorp, maar in de nieuwe vestiging in Zoetermeer. En ik heb mezelf een ander look gegeven. Kijk verder!



Ik wilde graag een kleurtje aan mijn haren geven. Daar had ik gewoon zin in en het is ook weer eens wat anders. Alleen ik wilde niet mijn hele haar verven, dus heb ik gekozen voor de ombre color van het merk L'oreal. Dat ga ik nog bespreken in een apart blogpost.


Ik at weer eens moussaka. Dat is een griekse aardappelschotel uit de oven. Er zit ook aubergine, tomatensaus en gehakt. Dit had ik lang niet meer gegeten en ik blijf het lekker vinden. nomnom...


Als lunch eet ik brood met beleg erop, of lekker bruin pistolet. Maar ik besloot om tosti's te maken met kaas en...heinz tomatenketchup (mijn favo tomatenketchup). Een lekkere warme thee, die me opwarmt.


Vorige week dinsdag ging ik naar de Primark in Zoetermeer. De nieuwe vestiging! Het was minder druk in de winkel, dat vind ik altijd wel fijn. De medewerkers waren aardig. Er is veel keuze in de winkel, alleen ik had meer accessoires verwacht. Misschien dat het later nog meer komt. Ik denk dat ik niet meer naar Hoofddorp ga, want Zoetermeer is toch nog dichterbij. 



Op de terugweg nam ik deze twee foto's. Het was grijs, beetje nat weer. 


Selfie met mijn warme hoofdband. Deze heb ik gekocht in Amsterdam bij H&M. Ondanks dat het een hoofdband is, warmt het mijn hoofd goed. 


Ik heb geprobeerd om kwark met hagelslag te eten, maar dat beviel me toch niet helemaal. De kwark vond ik niet lekker. Elke dag eet ik bruin brood, dat is lekker gezond. Alleen elke dag smeer ik iets anders op mijn brood. Dat kan kaas, hagelslag of pindakaas zijn. Dit keer was het ook hagelslag, maar wel pure chocolade. Daarnaast vindt mijn moeder dat ik meer melk moet gaan drinken en ik eigenlijk ook. Melk lus ik wel, maar ik dronk eerst altijd thee. Het maakte mij altijd wakker. hahaha



Thuis eten wij ook Hollands potten, niet alleen maar Marokkaans. Het is niet alleen gezond, maar ook lekker voedend. Dit keer was het snijbonen-stampot met vlees. Het smaakte goed.

Deze week staat er niet veel bijzonders in de planning. Wel heb ik een prive afspraak op de donderdag. Verder ga ik gewoon bloggen en vacatures in de gaten houden.

Hebben jullie een leuke/fijne week gehad?

Liefs,
Khadija






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts