Max Factor lipfinity lipcolour 020 angelic

09:00


Ik draag weinig lipgloss en/of lippenstick, want ze verdwijnen door het mondstuk wat ik in mijn mond heb. Maar Max Factor heeft in haar collectie een lippenstick die tot wel 12 uur blijft zitten. Dat betekent dat hij niet afgeeft. Ideaal voor mij! En ik ben er blij mee. Wil je weten waarom? Lees dan verder.
Max Factor belooft dat de lipkleur mooi blijft en tot wel 12 uur. De lippen zullen niet uitdrogen, want door de lippenbalsem worden ze weer zacht en krijgen ze een glans. Het kost € 16,-.

In de verpakking zitten twee kleine flesjes, ene is de lippenkleur en de andere een lippenbalsem. De naam van het merk is op de flesjes met een goudkleurig achtergrond vermeld. Dit oogt wel chic uit, vind ik.



Op de verpakking staat een gebruiksaanwijzing. Het staat niet in het Nederlands, maar iedereen kent wel Engels. Eerst breng je de lippenkleur aan en dit laat je 1 minuut drogen. Daarna breng je de lippenbalsem aan. De lipcolour heeft een lipgloss-applicator en daarmee kun je het aanbrengen. (zo noem het maar even, jullie weten wat ik bedoel) De verzorgende lippenbalsem krijg je ook makkelijk open, het komt omhoog door ronddraaiende beweging. Net als je een lippenstick op doet.



En dan nu mijn mening. Ik heb het in de kleur 020 angelic, het is een zacht, roze baby kleurtje die vrijwel bij alle ooglook staat. Of gewoon met een zwart eyeliner. Ik liet de kleur een minuut  drogen. Het trekt eigenlijk in je lippen en daarom moet je het laten drogen. De verzorgende lippenbalsem laat een mooi glans laagje achter en het laat mijn lippen niet uitdrogen.

Ik heb er een swatch van gemaakt. De kleur heeft veel pigment, het voelt wel plakkerig aan. Dan blijft het langer op je lippen zitten. Gelukkig door de lippenbalsem valt het mee. De lippen voelen zacht aan en ze krijgen een mooi glansje. Ze worden gevoed. Dit vind ik zelf veel mooier.


Wat betreft of het lang op je lippen blijft zitten: Het blijft best lang op de lippen zitten, maar tot 12 uur??? Het vervaagde wel na een tijdje, dan smeerde ik weer de lippenbalsem. Wel brokkelde het later op de dag. Ik weet niet of het door mijn mondstuk komt. Of dat het product zelf afbrokkelt. Maar ik ben wel blij met dit product. Het kan tegen een etentje, drankje en het geeft niet op mijn mondstuk af. Wel in het begin een beetje, maar daarna niet meer. I am happy. 

Het is te koop bij drogisterijen.

Liefs,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts