Autumn Wishlist 2013

16:00


Als er een nieuw seizoen begint, dan is er ook een nieuwe mode trend. Dit heb ik al besproken in mijn andere blogpost. Vandaag wil ik aan jullie mijn 'hebben graag' lijst laten zien. Ik bespreek een paar uit mijn lijst. Wil je weten welke dat zijn? Lees dan verder.


Op de bovenste plaatje zie je een legergroen rokje. Het is een rokje met panter patronen in het legergroen kleur. Ik ben iemand die niet vaak rokjes draag en zeker niet in de herfst/winter. Maar ik wil toch om weer rokjes te dragen. Ze staan leuk en ook lekker vrouwelijk.  


Zwart/wit zie je alleen maar in de winkels. Ik vind het een mooie combinatie, dus ook een mooie trend. In blouses heb ik ze in mijn kast hangen, maar truien niet. En ik heb eigenlijk nieuwe truien nodig. In de webshop van Forever 21 zag ik deze 2 kleding. 

De eerste foto is een zwart/wit trui met beetje Noorse patronen. Het lijkt mij een warme trui, ideal voor dit seizoen. De andere is een los hangende vest en de vest heeft geen knopen. Hij kost €26,75,- Dit kun je combineren met een leuk shirt eronder. 

Al heel lang wil ik zo'n look a-like schooltas. Ik heb er wel eentje en van echt leer. Maar die tas is groot voor mij en daarom ben ik op zoek naar een kleine variant. Forever 21 heeft zo'n tas en deze kost €23,90.


En dan nog een twee truien. Ze zijn allebei te koop bij Forever 21. De linkse trui heeft ook Noorse patronen, alleen er zit ook wat kleur. Deze kost ongeveer €21,-. Dan heb ik ook nog een paar accessoires die ik leuk vindt. 
Zo'n earcuff lijkt mij stoer uitzien. Past bij een stoer outfit. 

Dit waren de items die ik leuk vindt. Ik zal niet alles kopen, denk ik. Deze items komen uit H&M en Forever21. Het ging mij alleen dat ik zo soortgelijks wil kopen. 

Heb jij een lijstje gemaakt van wat je graag wilt hebben? En wat zijn dat?
Laat je antwoord achter in de comments.


Tot volgende keer!

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts