Eyelook: Kakigroen

15:43


In mijn collectie ligt een duo groene oogschaduw en ik besloot om daar een ooglook te maken. 
De ooglook is geschikt voor een feestelijke gelegenheden, maar zou ook voor overdag.


Deze producten en twee kwasten heb ik voor deze look gebruikt. 


Ik begin altijd met een schone ooglid met erop een laagje van oogschaduwbasis. 


Uit de duo oogschaduw, pak ik de groene kleur. Die breng ik met een oogschaduwkwast over mijn hele ooglid. 


Daarna pak ik de gouden oogschaduwkleur en die breng ik in de crease. Dit doe ik met dezelfde oogschaduwkwast.


De bruine matte oogschaduwkleur zet ik boven de crease, waar de gouden kleur bevindt. Die bruine kleur geeft een rustig in de hele ooglook, vind ik. Daarna heb ik met een fluffy oogschaduwkwast de kleurtjes vervaagt. De bruine kleur zit er nog, alleen is nu wat minder zichtbaar. 


Dan is tijd voor mascara en dit is ook de laatste stap van deze groene ooglook.


De look kan worden gedragen tijdens een feest. Ik vind het niet te heftig en daardoor maakt het ook draagbaar voor overdag. Wil je een look die geschikt is voor feestjes?, maar niet al te zware kleuren. Dan kan je deze look namaken.

Ik hoop dat je deze ooglook leuk vindt. Je kunt altijd nog iets bij doen, bijvoorbeeld een zwarte lijntje op de ogen. Its your choice.

Liefs,

Khadija






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts