OOTD: Cut outs

08:00

Laatste tijd zag ik veel op het internet kleding, die een gat hebben. Ze noemen het ook wel cut outs.
Bij Van Haren hebben ze zwart boots met cut outs. De C&A gaf 40% korting op aantal kleding en daar kwam ik een grijs sweater met cut outs tegen. Met deze twee kledingstukken, maakt ik een outfit. 


De sweater heeft in de mouwen cut outs. Die gaten zijn dichtgenaaid met een zwart doorzichtig stof, want mijn armen zijn een stuk zichtbaar. De stof van de sweater voelt zacht en comfortable aan. Voor warme dagen, is het te warm. Ik draag de sweater samen met een jeans. 



De zwarte boots hebben dus cut outs. Met de gesp kan ik de boots vast maken. Ik vind de laarzen stoer uitzien en ze zitten lekker. Dat is niet onbelangrijk. 


Qua make-up heb ik het simpel gehouden. Als basis heb ik foundation en poeder gebruikt. Voor op de ogen, heb ik zwarte eyeliner gebruikt en een laagje mascara. 


De outfit heeft een stoer en simpel uitstraling. Stoer komt door de laarzen en de trui.  Verder draag ik geen sieraden, bijvoorbeeld lange kettingen ofzo (behalve de ringen). Want ik wilde dat de trui en mijn laarzen de aandacht krijgen.

Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt en wellicht heb ik je op een idee gebracht.

Tot volgende keer,

Khadija







You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts