Favoriete make-up producten

08:00


Ik gebruik bijna elke dag make-up. Dat is verschillend. Soms is het alleen foundation en poeder of een hele look. In mijn verzameling zitten een paar favoriete producten, omdat ze voor mij het fijnst werken. Daarom gebruik ik ze graag en vandaag vertel ik welke dat zijn.



Eerst begin ik met mijn gezicht. Na de dagcreme, smeer ik een foundation. Dat is de Face Finity All Day Flawless foundation van Max Factor. Hij laat de onzuiverheden niet zietbaar worden en maakt het gezicht egaal. Deze foundation vind ik fijn, omdat ik geen primer of concealer hoef te gebruiken. Dat zit er al in. Daar naast blijft hij op zijn plek zitten. Ik heb er een review over geschreven.


Om mijn gezicht af te poederen gebruik ik Stay Matte van Rimmel. Zo blijft de foundation langer op zijn plek en mijn gezicht heeft dan een matte uitstraling. Ik vind het een prettige poeder. Hij doet zijn werk. 


Ik heb twee favoriete blushes. Bourjois rosé d'or is een roze blush met glitters. Ik gebruik deze blush bij koele oogschaduwkleuren. Het geeft een gezond en frisse uitstraling op de wangen, vind ik zelf. De andere blush is van het MNY, wat ook niet meer te koop is. 

Het is een perzikachtig kleur en met wat glitters erin. In de zomer draag ik deze blush het meest. Het doet me denken aan de zomer. De blush heeft een korrelig structuur, dat is even opletten. 


Voor een perfect lijntje op de ogen, gebruik ik de waterproof liquid eyeliner van Essence. De kwast werkt prettig mee en de pigmentatie is ook goed.


Ik heb twee favoriete mascara's. De Maybelline Volum' Express Cosolo mascara geeft mijn wimpers volume en krult ze mooi. Dit geldt ook voor The Body Shop Super Volume mascara. Deze is wel een mini en die heb ik tijdens de braderie gekocht.
 


Dit waren mijn favoriete make-up producten. Iedereen heeft wel een favoriete producten. Ik zou het leuk vinden om die van jou te weten.

Welke make-up producten gebruik je het vaakst en waarom?
Laat het in de reacties achter.

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts