Thierry Mugler Womanity eau de toilette

08:00


Thierry Mugler heeft een parfum en die heet Womanity. Over vrouwen dus. Ik ben zelf niet bekend met Thierry Mugler, maar ik vind het leuk om er een review over te schrijven. Dit geur kreeg ik bij mijn aankoop in de winkel.
Deze geur zou de vrouwelijkheid weergeven door de zoete geur van de vijgen en zoute marinegeur van de kaviaar. Ik vind de geur zoet. Het geeft mij een ook een prikkeling, helemaal als ik er aan ruik. Ik vind de geur niet vervelend om er naar te ruiken. Het is wel draagbaar voor overdag, vind ik.

De sterke zoet geur ruik ik het meest. Het blijft niet lang hangen, maar dat komt door het eau de toilette versie is. Verder ruikt het ook een beetje naar citroen, dat geeft een beetje fris. 

De kleine verpakking vind ik stoer, omdat er een gezicht van de vrouw op staat. Maar als je aan mij vraagt, zou ik het zelf ook kopen. Nee, het is niet mijn geur. Ik hou meer van bloemen. 


Womanity van Thierry Mugler is te koop bij Ici Paris XL en bij Douglas. De geur kost vanaf € 54, 90. 




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts