The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Toner

07:00


Laatste tijd merk ik dat mijn huid extra verzorging nodig heeft. Mijn gezicht heeft last van onzuiverheden. Ook heb ik last van acne, dat vind ik niet leuk. Want ik zie weinig huid en alleen maar rode puistjes. Toen ik een keer aan het winkelen was, besloot ik om langs The Body Shop te gaan. Paar minuten later nam ik aantal producten van The Body Shop naar huis mee.
De verkoopster kwam naar mij toe om te vragen of ik hulp nodig heb. Ik zei dat ik last heb van acne. En daar wist zij antwoord op. Ze adviseerde mij om de Tea Tree lijn te nemen. Daar heb ik twee producten van gekocht. De Tea Tree Skin clearing toner en de Tea Tree Facial Wash.
Vandaag review ik alleen over de toner.


Ik gebruik de toner als tweede stap van mijn gezichtsroutine. 
De toner zit in een flacon van 250 ml en het is door een dop/klep open te krijgen. Eerst schud je de fles heen en weer, want onder in de fles zit een laag poeder.
The Body Shop belooft dat je steeds minder last zult krijgen van onzuiverheden. Onderin lees meer over wat The Body Shop zegt.

Een verfrissende tonic om de laatste spoortjes reiniger, make-up en onzuiverheden te verwijderen. Bevat matterende poeders die vrijkomen als je de fles schudt. Helpt de poriën te sluiten, matteert de teint en helpt bij regelmatig gebruik onzuiverheden tegen te gaan.

Deze tonic haalt de restjes make-up en helpt de poriën te sluiten. Dat klinkt mooi.
Aan de ingredientenlijst kun je lezen wat er in zit.


Wat opviel is dat er niet alleen tea tree in zit, maar ook schietwilg en Amerikaanse toverhazelaar. Schietwilg is een boom en die in de Benelux voorkomt. Het heeft een zuiverende werking en vandaar dat het erin zit. De Amerikaanse toverhazelaar is een struik en die wonden laat genezen.

Als ik het flacon openmaak, dan komt er een sterk, een kruidig, en zuur geur uit. Ik vind het geen vervelende geur. De geur blijft niet lang hangen, gelukkig maar. De flacon is goed open te krijgen en makkelijk mee te nemen. De etiket is goed leesbaar en duidelijk. 

In het begin zag mijn gezicht er vurig en rood uit. Acne had ik het meest op mijn wangen. Ik ergerde me er aan, wilde dat het wegging. Maar nu ik elke dag de toner gebruik, gaat de acne steeds minder zichtbaar worden. En zie ik meer huid. 

   Ik ben echt zo blij met deze product. Ik zie dat de acne minder vurig is. De acne wordt steeds kleiner. Wel krijg ik meer schilfertjes op mijn voorhoofd. De acne droogt uit door tea tree. Door het scrubben, gaan de schilfertjes weer weg. 


De prijs is € 9,00 p/250 ml, dat klinkt niet goedkoop. Dat is het ook niet, maar je doet er lang mee. Ik heb deze toner al bijna 3 maanden en hij is op de helft. Als het op is, ga ik 'em nog een keer kopen.



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts