Bourjois Blush Rose D'or

10:00


Al een enige tijd wilde ik een roze kleur blush, want ik had alleen maar peach kleurige blushes in mijn stash. Ik kwam op de merk Bourjois.




Mijn eerste indruk.
Een mooi, schattig, roze verpakking, waarop met gouden letters 'Bourjois' is geschreven. Aan de binnenkant zit een spiegel en je krijgt een klein kwastje erbij. De meegeleverde kwast gebruik ik niet, want mijn eigen blushkwast heeft een lange handvat.
Wanneer ik het open maak, zie ik een roze met gouden shimmer. Na een veegje, komt er genoeg kleur af. De gouden shimmer zie je ook goed.



De blush korrelt niet. Zodra je met je kwast overheen gaat, neemt hij veel kleur op. De gouden shimmer kun je goed zien. Daarom moet je op passen dat je geen roze vlek op je gezicht krijgt. Dus daarom raad ik je aan om niet te veel met je kwast heen en weer te gaan. Maar bij beetje te beginnen met aanbrengen op je gezicht. Als je het te weinig vindt, kun je altijd wel meer aanbrengen.

Ik was benieuwd hoe het zal staan op me gezicht. 
Een blush geeft je een gezonde, frisse gezichtsuitdrukking, wat we graag willen. Nadat ik het heb aangebracht op mijn gezicht, geeft het mij een gezonde 'glow'. Je kunt de blush zien, het is niet zo dat je niet op hebt. Hij laat een roze kleurtje achter op mijn wangen, wat ik mooi vindt. 
Ik gebruik hem best vaak. 

Er zit 2,9 gram in het roze potje en hij kost 10, 99. Het klinkt misschien veel en het is misschien ook niet echt budgetprijs (als je echt van de budget bent), maar ik vindt het wel waard.

De Bourjois blush in de kleur rose d'or is te koop voor 10, 99 euro bij de Etos en Kruidvat.

Tot de volgende keer!

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts