Shoplog dagje Amsterdam

19:00

In de tweede sneek of the week heb je kunnen zien dat ik naar Amsterdam ben geweest. Ik heb een aantal dingen gekocht. En dat wil ik aan jullie laten zien.


Ik ging met een doel naar Amsterdam, want het was bijna offerfeest. Dat betekent nieuwe kleren kopen. Als je op de Dam loopt, dan bevindt daar de H&M. Ik ben daar eerst naartoe gegaan. Na rondje gemaakt, zag ik bij de accessoires een mooi gebreide hoofdband met bloemen erop.



















Het voelt lekker zacht aan en ook warm. Ideaal voor de komende koude tijden. Op de hoofdband zie je patronen van bloemen, very romantic. Hij kost 5,95 euro.

Ik wilde een bordeaux broek. Bij C&A zag ik een bordeaux broek met ruiten. Het zit niet strak, maar voelt lekker aan. Je kunt makkelijk aan de broek trekken. Het kost 24,90 euro. Ik vind dat C&A steeds leuke kleding te koop heeft. 

























En ik had een kledingstuk voor bij het broek. Je ziet steeds blouse te koop, die zwarte blokken hebben als patroon. Bij Monki lagen blouses met zwarte en rode ruiten erop. Maar ik wilde een andere kleur en het werd een geel. 
De mouwen hangen wat naar beneden en de stof voelt zacht aan. De blouse is wel oversized, dus daarom ik een kleiner maat genomen. Hij kost 25 euro bij Monki. Monki heeft leuke streetstyle kleding te koop.

























Dit waren mijn aankoopjes, die ik in Amsterdam heb gekocht. Ik hoop dat jullie het een leuke shoplog vinden.

Heb jij nog geshopt?

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts