Essence 3d eyeshadow irresistible mermaid kiss

09:00


Het is een tijdje geleden dat ik een oogschaduw van het merk Essence heb gekocht. Dit oogschaduw kwam in de zomer uit en is nog steeds te verkrijgen. Ik heb een opvallende kleur genomen. Nou ja, ik vind het een opvallend. Maar is de pigmentatie wel goed? Lees verder wat ik van deze product vindt



De oogschaduw bevat twee kleuren, licht en donker. Hiermee kun je mooie ooglook maken.
Betreft de verpakking. Altijd fijn als het product via de doorzichtige deksel te zien is. Want dan weet je of je al de pan heb aangeraakt. De oogschaduw zit in een grijs kunststof doosje. De deksel is makkelijk open te krijgen. Alleen je kunt er geen andere oogschaduws opstapelen, want de deksel is afgerond. Achter op de verpakking staat de naam en hij heet Irresistible mermaid kiss (06).


De oogschaduw ziet er niet goedkoop uit. Het heeft een golvende patroontje en bevat twee kleuren. Wel lijken ze een beetje op elkaar en allebei hebben ze glitters. 

Ze korrelen niet en de pigmentatie vind ik echt goed. Dit had ik niet verwacht. Essence komt steeds met  oogschaduws, die goede pigmentatie hebben. Ze kosten €2, 89 per stuk bij Kruidvat.

Liefs,
Khadija









You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts