Peek of the Weeks #2

09:00

Het is alweer twee weken geleden dat ik een peek of thé weeks heb geplaatst. Aantal dagen heb ik lekker thuis gewerkt. En..ik heb gewinkeld in Amsterdam.







Ik begon eerst met het maken van een to do lijstje. Gelukkig is het ook afgewerkt en heb ik me daar aan gehouden. Soms verschuif ik dingen naar een andere dag.


Een van de taken, was om een sollicitatiebrief te schrijven. Toen ging ik achter mijn computer zitten. Ik heb opzoek naar baan.


Pannenkoeken... Ik had ze lang niet gegeten. Dus besloot ik om aan me moeder te vragen of ze het wilt bakken. Ik eet ze meestal als ontbijt en dan met boter en poedersuiker. Heerlijk waren ze.


Ik ging gezellig met mijn moeder boodschappen doen. Je ziet witlof. Thuis eten we bijna niet witlof en dus ik besloot om het te proberen. Maar niet koken in water, lekker roerbakken of in de oven. nomnom..


Dit gerecht had ik op televisie gezien. Er zit witte kool, sperziebonen en bladerdeegrollen met gehakt. oh ja en pindasaus. Het was echt lekker en zeker voor herhaling.


Donderdag (9 oktober 2013) ging ik samen met mijn moeder naar Amsterdam. We gingen met de trein. Het was gezellig en ik heb klein beetje geshopt. Deze foto is gemaakt van het paleis op de Dam.



Dit was in de trein op weg naar huis. Ik was moe, had wel een leuke dag gehad. Ik was wel een beetje ongerust over mijn rolstoel, want hij was bijna leeg. Gelukkig heeft hij het gered.


Redband snoepjes zijn lekker. Ik had zin om weer winegums te eten. 


Lasagne is een van mijn favoriete gerechten. Het was lekker!

Ik hoop dat je de Peek of the Weeks leuk vindt. 

Hoe zag jouw week eruit?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts