Look what i wearing...(herfstachtig look)

12:00



Afgelopen weekend was ik op pad. Ik ging boodschappen doen met mijn moeder, echt een weekend gebeuren. Ter inspiratie laat ik mijn outfit zien.
Zoals je op de eerste foto kunt zien, draag ik een spijkerblouse met daarop een witte, dun vest. De spijkerblouse bestaat uit een zachte stof, niet getailleerd en komt uit de winkel Zara (zomer collectie). En de vest heeft een lage 'v'hals en een paar knopen. Het is lekker rekbaar en is van Mango.


Verder draag ik een bordeaux/rood stretch broek. Hij zit lekker, voelt zacht aan. Deze broek heb ik bij de H&M gekocht I'm still happy with it yeh... En dan de shoes. Ik draag mijn favoriete zwarte Ecco laarzen. Qua accessoires heb ik een schattige witte bloem oorknop in.


En dan het totaal plaatje... Ik hoop dat jullie het een leuk post vinden en dat het misschien op een ideetje heeft gebracht.

Wat draag jij graag in de herfstachtige dagen? Welke kleuren vind je mooi om te dragen?
Vertel 't in de comments

Tot volgende keer

Khadija










You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts